Yaz için ayakkabı modellerini inceledim.

Pazartesi, Nisan 27, 2015 Unknown 0 Comments


Yaz geliyor. Ayakkabı ne giyeceksiniz diye düşünmeden sizin adınıza ben araştırayım dedim. Bu yılın vazgeçilmez ayakkabı modası sizin ayağınıza, tarzınıza uyuyor mu? Ben tabi düz ayakkabı modellerini inceledim. Rahatlığı sevenlerin daha çok ilgisini çekeceğine inanıyorum.

Hadi başlayalım…

1.  Kalın bantlı parlak sandaletlerin çok alıcısı olacak gibi özellikle ayak tipi taraklı olan kişilerde çok şık duracaktır. Ayağınızı geniş/ taraklı ise bu sezon trendden yana şanslısınız. Çünkü bantlı, ayağı saran toparlayan ayakkabılar sizin için uygun model. Ve ne tesadüf ki bu yaz bahsettiğim tarz ayakkabılardan çok göreceğiz.




2. Gladyatör sandalet tarzı yaz ayakkabı tercih listesinde yerini koruyacaktır. Uzun ve ince bacaklılar tarafından giyilmelidir. İpucu;  Akşam dışarı çıkarken tercih edilirse teninizde sandalet deseninde güneş izi olmasından kaçınmış olursunuz.


3. Taşlar, metaller veya karışık desenli sandaletler küçük ayaklarda daha güzel durduğunu gözlemledim. Vücudunuza göre küçük ayaklara sahipseniz bol desenli sandaletler tercih etmelidir.


 4. Ayağınız büyük ve göstermekten de hoşnut değilseniz. Her kusuru kapatan renk siyahı tercih etmelisiniz. Teninizin az gözükmesi gereklidir.



5. Loafer, babet ve espadril uzunca bir süre daha beraber olacağız gibi. Telaş etmenize gerek yok bu ayakkabıların ayak tipi tercihi yok. Ne olursan giy diyor. 



 6. Flatform ayakkabılar hem rahatlar hem de topuklular hem de trendler hem de her ayak tipine uygun hem de almayanı dövüyorlar durumuna gelecektir. Şaka bir yana bağcıklı modellerini bulursanız kasaya doğru koşun.



0 yorum: