Yeni Trend Büyükler İçin Boyama kitabı

Salı, Temmuz 21, 2015 Unknown 0 Comments


Son zamanlarda kitap mağazalarına gittiyseniz genellikle ortada duran boyama kitapları dikkatinizi çekmiştir. Benimde herkes gibi ilgimi kazanmayı başaran büyükler için boyama kitapları, gözleri iyi gören ve kendine farklı bir hobi katmak isteyen herkese öneriyorum. Peki hangi kitap sizin hayal gücünüze daha uygun.


Kitapçının ortasında duran standa bakmaya başladığımda hangisini alacağımı bilemedim. Dövme desenlerini içeren boyama kitabı bile var. İlk önce vintage desenlere baktım ama desenler o kadar cazip gelmedi bende stand etrafında yoğun incelemelerime devam ettim. Sonunda Esrarengiz Bahçe adlı boyama kitabını aldım. Neredeyse içerisinde 60 adet resim var. Bazı resimlerde o kadar küçük semboller var ki gerçekten insan görmekte zorlanabiliyor. O yüzden bir oturuşta hepsi bitmeliymiş gibi davranmayın akşama jöle gibi olabiliyorsunuz.


Kitabı terapi amaçlı kullananlar var. Kendi hayal dünyasıyla kalmak isteyen var.  Alırken amaç her neyse sosyal medyada bu işi ciddiye alanları gördükçe kendinizce daha da hırslanacaksınız. Çünkü bende böyle oldu. İlk yaptıktan sonra şöyle bir başkaların boyadıklarına baktım ve insanların bu işi çok ciddiye aldıklarını anladım. Küçükken gazeteden çıkan boyama kitabı mantığından uzak bir uğraşı olduğu kesin.


Bu arada Boyama kitabı almakla bitmiyor. Bunun kalemi de var. Crayola markasını tercih edebilirsiniz hem diğerlerinden daha ucuz hem de kimyevi madde içermediği için çocuklar için daha sağlıklı. Ben ayrıca su ile temas ettiğinde çözülebilen kuru boyalardan aldım şimdilik ikisi işimi görüyor. Yeni başlayanlar, boyaya çok fazla para vermeyin.

Aman alt tarafı bir kitap diye düşünenlere almaları için güzel bir neden sunayım. Desenleri boyadıktan sonra üzerine renk koruyucu ve tutkal sürerek eski bir tabure üzerine yapıştırdığınızı düşünün. Eski eşyayı tekrar geri kazanabilir ve tüm havasını değiştirebilirsiniz.  Ya da sevdiklerinize hediye edebilirsiniz. Kullanım alanları o kadar genişlemiş ki trend olmaması kötü olurdu.

En büyük sorunumuz ilk hangi kitabı seçeceğimiz olsun.

0 yorum: